Putem sensibiliza oamenii altfel?

De multe ori utilizez Facebook-ul doar pentru a mă deconecta 5 minute de la anumite activități sau pentru că sunt nevoită să aștept ceva (fie că sunt la coadă undeva sau în stația de autobuz). Și tot de multe ori am închis aplicația fără să mai reușesc să citesc sau să comentez ceva pe wall-ul unui prieten, deoarece persoane binevoitoare au dat share unor imagini în care sunt copii care au probleme de sănătate (care mai de care mai grave!) sau poze cu animale rănite – totul ca să impresioneze și – chipurile – să îi ajute pe cei în cauză.

Dragilor – oare așa îi ajutați? Eu una cred că această modalitate de prezentare a unei probleme nu numai că nu îi ajută, dar generează disconfort și alte stări neplăcute celor care fără să vrea dau peste aceste poze. Nu cred că cineva chiar crede că Facebook sau Yahoo! sau mai știu eu ce companie plătește pentru share-uri!

Dacă vrea cineva să ajute și chiar să promoveze cumva povestea celui aflat într-o situație delicată  – nu ar putea să facă asta fără imagini? Știu, o imagine face cât o mie de cuvinte! Dar stările neplăcute generate de imagini chiar aduc ajutor?

Așa cum am spus mereu, eu îmi exprim părerea mea – iar în cazul de față consider că m-aș putea implica mai curând în campanii umanitare care nu se promovează prin imagini ale unor copii sau animale care suferă.

Voi ce părere aveți?

stop

Monica

Conform pregătirii profesionale - specialist marketing, conform dorințelor mele - o blogăriță plină de visuri ce iubește lucrurile simple.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *